Growers Network was created as a resource for adults in the cannabis industry.

Please verify your age to enter.

You dont want to know what i call this

I’m so sorry to hear this, I’m praying for a speedy and full recovery for him, and I’m praying for you and I hope everything is going to be ok.

5 Likes

You know you’re both in my thoughts! All my lucky vibes sent your way my friend. :pray:

6 Likes

Congrats on the harvest and the baby! Sending prayers for your hubs. Lots of positivity being sent your way. :pray:.

4 Likes

Well there goes my cute baby joke’… I can’t follow that up with the dad having a another stroke… he’s a tough dude, come out swinging surely. So he was admitted from you driving him there early morning? Woke him up but no ambulance? That’s somewhat reassuring if so, waking him up outta sleep I mean. Grandson stressed him out prolly… LoL
Oh T… Man -o- man… it’s your right Arm that’s hurt now isn’t it? You 2 will be one functioning couple. Chin up, it’s hard too with the hospital thing and Covid… are you able to see him often atleast… oh but your not feeling good that’s right on top. What a pile of shit. Daughters over to help I’m sure off. Is like family coming in since the news?? It isn’t like that right… i start vacation tomorrow, well you just harvested you said. Hopefully the grandkid will do the right thing in this time of need. I hope so, you can’t think about that right now, your right, sorry small potatoes! Well flying up is a last resort but if shit hits the fan and you need a padded room built… I’m your man!! Wanna see something funny, lol I’m at work in sandals… Trying to hide from boss lady all I can. Had my nail taken off… sticking novacaine under the nail is Chinese torture isn’t it!! :grimacing:
Love ya Grams …

7 Likes

omg that looks like another day in hell!. that padded room is looking good to me now. the clot resolved and he can speak again. now they are trying to find the reason why the clots keep hitting the same spot in his brain over and over. i told him if you have to have brain surgery you will look good with a bald head. i was trying to make him laugh.

8 Likes

thanks for all the good vibes everyone. my hubs clot resolved and he can speak again. he will be in the hospital for a few days and this shit is never ending. he is retired as of now no question

9 Likes

Well at least its some good news, I hope they can figure out a non invasive way to resolve the issue, praying for you both, and send all the good vibes I can.

3 Likes

What did he say to the no talking jokes you hit him with… I know they came out… LoL that’s a strange one isn’t it. Not being able to speak is like something we don’t even contemplate. Well especially for me…I was always always told …" think before you speak" by the sperm donor growing up. It never sank in. :laughing: But seriously you don’t think that speaking can take much brain function ya know. I can understand having to learn how to walk again but losing your ability to speak is a tough one to grasp. Well for me anyways since I do it so swell like… winky face! So glad to hear he’s back to what “you” call normal. I didn’t like hearing that can’t leave me comment. That was kinda eye opening and a Lil teeny bit gut wrenching. You dig the shiny cap hairdos do you?? :joy: I vision Kap bald for some reason. Bald, at the end of the bar sipping a Bourbon and reading the paper! Coming back from the bathroom he strikes up a convo w the guy who owns the Hog out front. Come to find out they both grow, swap stories and before you know it. He gives this guy he hardly knows a cherry noir clone and some seeds. He hardly knows this guy and he gets seeds . I’m like WTF man… LoL sorry sorry just make believe Loc…

7 Likes

I’ve been shaving my head for the past 40 years… :crazy_face:

By choice. I don’t like to have hairs anymore, too warm for me!

9 Likes

do u remember a couple of years ago when hubs cut off his pony tail and scared me cause i thought it was an ani,mal he laid on my computer. i saw a chick at the store last week and she asked me if denny still had his long hair. i said i dont know i have to go home and check! i am a bad wife. how did i not notice he had a long pony tail again. denny said he cant understand half the things i say anyway because i talk too fast and way too much. it took him a year and a half to relearn how to talk last time but this time is better. mostly he says things that are not even words and thats as good as it gets. he can wire an outlet understands how circuits work but he cant tell you that its called an outlet. i spend a lot of time interpreting for him. after 23 years i know what he means even if he cant say it.

9 Likes

Didn’t you get hurt jumping out of your chair or something…lol and yes you’ve mentioned the gibberish speak before and that you translate. LoL well with all that I’m glad we poke fun and he’s doing well in the grand scheme of things. I was a little worried at first since you’re not one to embellish… it’s hard to when you’ve seen just about it all huh P! So glad it’s still a happy ending.

4 Likes

i am getting my old husband back! he is getting a new dr and lots of meds in his future. they said his heart is weak. he has AFib and has been throwing clots. FOR 2 YEARS i have been fussing something is bad wrong. his legs are so swollen they split open all down the back and all he got were water pills and antibiotic cream and it was because his heart isnt working.
i called his dr Dr McQuacky this morning. didnt go over well. i said i am too old to care who i offend anymore. so yay Denny gets to come home soon and let me aggravate him again. SO if your loved one is acting off and you know something isnt right get loud piss people off and make a scene.

10 Likes

Your right about that. Sometimes you gotta make a scene to get those asshole doctors to take you seriously.
I followed a doctor to his car once and made him come back to the hospital to give my wife a spinal tap. They didn’t believe anything was wrong with her…even though she spent 3 months in th hospital.
She was finally diagnosed with phsodo tumor. Had to have brain surgery. She would have ended up brain dead if I didn’t chase that doctor and convinced him to come back and do something. He was mad so he gave her the spinal tap without anything to numb the pain. What an ass.
Glad hubs is coming home and he got a better doctor!

7 Likes

i am so glad your wife got the help she needed! that is a dang shame it has to come down to acting a fool to get help! i have heard horror stories about retaliation from medicals because we dont go BAAA BAAA BAA!

4 Likes

brought my hubs home today. he is on a heart moniter and 5 drugs. guess what the literature they gave him to read? “How to live with a failing heart” we have things to face. i took a valium. so when i get up and run into the wall i will know its time to crash. i plan on sleeping hard tonight. good night.

7 Likes

i have no idea if i hurt my harvest. its been days since i jarred it and i havent been home long enough or had the energy to burp the jars. its still dark here so daylight i will go check them. i havent ever read about jars not getting burped so this is a new one on me.

3 Likes

I’ve forgotten to burp my jars a few times… :man_facepalming:
If you were close to your desired RH, usually, it’s going to be okay. Make sure you smell them good and you’ll know! :crazy_face:

3 Likes

lol kap! no sense of smell since 2010. i cant tell

3 Likes

:man_facepalming: :nose: :crazy_face:

3 Likes

Morning feller’s… Rise n shine!! Burp!!! Free breakfast is the best. My son still can’t figure out the :waffle: waffle machine. He’s stayed @ enough hotels by now but it still eludes him. LoL I usually end up giving lessons on it anyhow but I’d like to pass on the waffle torch on someday. Alrighty … checking in w the fam is all. I’m off to Fannuel Hall and perhaps Fenway… With a special t-shirt in tow for pics perhaps - Auto!!!

4 Likes