Let's try this growing thing! 🤓

Hey, look at it as job security. But, like @Dog_Fart1 , I wouldn’t last long without hurting somebody. I can see how you need to decompress on the roof!

9 Likes

A nurse is training on Happymans junk?
Ninja say whaaaaa???

I missed something here. . . .
:scream::eggplant::mag_right:

10 Likes

Pots anyone?? LoL



About 100k landscape project with new lighting, rock, plants & irrigation!

8 Likes


100 yards of bushes ripped out and replaced with Clusia.

13 Likes

Up and running now…lol

6 Likes

@LoCoRocK I have a clusia plant from a cutting. It looked dead, I thought it didn’t root. Then a cute lil guy popped up like a phoenix from the ashes!!
I’m still kinda stuck on junk training-- what is that???

7 Likes

Well hopefully these will all do well. It’s nice to see GN backup!! Hope all is well and everything works out. I never gave much thought to the behind the scenes stuff. Thought it was just another website… I don’t know anything about tech… LoL

8 Likes

Yes, welcome back GN! I kinda miss the active avatar thing at the top that showed who was on, maybe its a preference setting .

7 Likes

No shit… It showed who was active? Dang gum man . I can’t miss it if I never knew about it . LoL that would of been cool cause I always use to click on avatars to see their last post if they was on. I’ll be honest it was a good thing me getting out to the other forums to see a bunch of old growers I’ve missed. It’s crazy how many of us get this grow bug and just stick with it. It is definitely one of the better addictions I’ve had. Lmao

9 Likes

Woohoow, out of GN-jail! :sweat_smile:

It is the greatest addiction there is, I agree loco. What other forums are yous on, except for ILGM @LoCoRocK

7 Likes

Conclave is the main one… If you were on ILGM back in the day they had an additional forum that you had to pay for but they took everyone’s $$ and then canceled it. Peeps were over the top pissed. Anywhoozers Kabong, Dan and some others got Conclave going. You do have to be invited but I’m sure Dan can help you if your interested. @kapouic will tell ya what you need to do. More then half of us in here are on it. The other funny thing… well I find it helpful is that thay are exactly the same format just about so it makes it easy for us non tech savvy ppl to navigate.

9 Likes

Over the weekend I did some stuff. Mine as well put some pot stuff up. Transplanted Snipes Widow maker - always use Great White if no one’s familiar. Excellent product - should be in your cubby.


Some roots at about 4 weeks

Had to make room - tossed 2 more outside.

And once again as a reminder, the only good advice I ever preach. Mosquito bits in your water supply will 100% keep gnats away.

13 Likes

I do use a lot of mycorrhizae but not Great White. I think it’s disgusting how much they charge for a little jar. Nice logo. But this monkey ain’t gunna pay for that.

8 Likes

Nice deal for those mosquito bits! :+1:.

7 Likes

Munkmeister listen hear … I open up my Amazon package and the lid was off & foil split on my GW jar inside the envelope. I calls them up and says hey man… my fucking kitchen is covered in GW bruh! Opened up my package all excited like and had to take a shower looked like I was going to a fucking mime convention.
Got 2 new jars sent. You wanna buy a bottle?? LMAO

7 Likes

I bought all 3 on the shelf Cha Cha… wanna buy a bottle. LMFAO

5 Likes

image

Is that you on the left or maybe Gene Simmons, Robin Williams on right. Tell me those guys weren’t smoking some crapppy sheit in 74.

10 Likes

This one’s too big right C??? LoL I’m telling you the little little guys are fast as lighting… They burn rubber in the grass even, leaving a rooster tail of debris. LoL if I can get them into the pool then it’s game over! Just watch that tail…


13 Likes

So tomorrow is 25% July 4th sale on HLG … the time has come as I’ve held off this long. I’ve settled on the new 4 board Diablo 650 R … not going 6 board scorpion as just no need in my 5 X 4’ … hopefully it will be around $800 out the door or less. Then I can have my old HLG for the flower room when I one finally day fix my shed and add the addition… LMAO maybe by 2025.

13 Likes

Okay so I was waiting on this Aloha OG to show her goods before transplanting her. Sure enuff … there’s her lil Vajay Jay just clamming about. She goes into one of my handy dandy Jerry jug pots I make from the chemical jerry cans from work, just washed this one out, couple holes for drain and Presto !!! I do let them sit outside for a while with soapy water before using them. OH MY gracious guys… guees what I pulled the trigger on…



14 Likes